vineri, 3 august 2012

De ce iți este mai frică nu scapi...

          Mi-a fost atât de frică ca trecutul să nu mă prindă, încât am schimbat totul la viața mea. Nu mi-a plăcut niciodată să privesc inapoi, ca să ce? să mă rănesc singură? De asta mi-a fost frică să-mi reamintesc de tine...și totuși uite cum printr-o simplă întâmplare tu mi-ai revenit în gânduri. Tot ce s-a întâmplat atunci îmi amintesc perfect ...fiecare zâmbet ,fiecare lacrimă,fiecare dată când îți simțeam inima bătând atât de repede, fiecare dată când te uitai în ochii mei și îmi spuneai TE IUBESC, fiecare dată când ne...certam... :(.
          Vrei să ști ceva? pozele în care te văd cu zâmbetul pe față ,acel zâmbet care îl afișai atât de rar..încă mă fac pe mine să zâmbesc...Dar oricum nu cred că te mai intersează :) dar măcar m-am descărcat de o mică parte din tot ce a rămas nespus








P.S. : În caz că vezi postarea asta , poate poza asta îți amintește de ceva. :)
și ce zici de melodia asta? :| =>
Sper să numai simt ce am simțit acum niciodată.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu